Wij hebben al een mooi aantal teams die meedoen a.s. zaterdag! Opgeven is nog mogelijk, doen jullie ook mee?Β 

Het is bijna kerstvakantie! – Om de kerstvakantie in te luiden hebben wij wat leuks bedacht! 🀩 Wij gaan weer een PUBQUIZ organiseren! Gezellig met (wat toegestaan is) je collega’s, bedrijf, familie of vrienden! 🍻🍷 Hapje en drankje erbij en strijden maar voor 1 van de leuke prijzen!πŸ’ͺ🏼 Geef je nu alvast op o.v.v. je teamnaam.