Zaterdag 27 juni is er Kanjerclub op het marktplein van Staphorst. Het schijnt 🌞een warme dag te worden, dus wij staan op een plek waar schaduw is. We hebben er zin in! Het gaat echt weer een feest worden. Nodig daarom ook vriendjes en vriendinnetjes uit om te komen.
We starten 14.00 en eindigen 15.00. Aan het eind krijgen jullie nog een verrassing dus kom he🤗🥳
Het thema gaat zijn “🤴Je bent een Koningskind”. We gaan het hebben over de verloren zoon. Alle leeftijden zijn welkom en in het speciaal kinderen van 4-12 jaar.
Zie ik je dan?!

Tip de redactie via WhatsApp! Voeg ’Weblog Staphorst' toe als contact in uw telefoon,
