Ondanks de corona maatregelen proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Komt u naar het gemeentehuis? Maak dan eerst een afspraak. Ook ná de corona-crisis blijven we op afspraak werken.
Voor burgerzaken, bijvoorbeeld voor het aanvragen van een paspoort, rijbewijs of identiteitskaart, kunt u nu ook online een afspraak maken!

Voor overige zaken maakt u telefonisch of per e-mail een afspraak. Dit kan via (0522) 46 74 00 of gemeente@staphorst.nl. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.30 uur (op vrijdag tot 16.00 uur).
Hygiëne- en voorzorgsmaatregelen
Als u bij ons op afspraak langskomt, nemen we de nodige hygiëne- en voorzorgsmaatregelen. Blijf altijd thuis bij klachten. Om een wachtrij bij de receptie te voorkomen, kunt u zich bij aankomst aanwezig melden via uw smartphone en plaatsnemen in de ontvangstruimte. U hoeft zich dan niet aan te melden via de zuil of de receptie. U ontvangt de oproep voor de balie via uw smartphone. Heeft u telefonisch een afspraak gemaakt? Dan meldt u zich bij de receptioniste.
Digitaal waar dat kan
Wist u dat er steeds meer digitaal geregeld kan worden, zonder dat u hiervoor langs hoeft te komen in het gemeentehuis? Wij willen u vragen zoveel mogelijk online te regelen. Dit kan bijvoorbeeld al voor het doorgeven van een verhuizing, aangifte van geboorte of huwelijk.
						
							
Tip de redactie via WhatsApp! Voeg ’Weblog Staphorst' toe als contact in uw telefoon, 
			
			
			
			